Máš stylll?

27.04.2012 21:27

Ha! Otázka, na kterou si mnoho holek dokáže jednoduše odpovědět. JASNĚ! Ale máš ho doopravdy nebo je to tvůj originální styl? Podle mě je origoš styl suprový! Není moc pěkný pohled na holky, které si vyčítají, že mají stejné tričko, mikinu, kabelku, boty ....... Mohla bych pokračovat do nekonečna že? Já vím no :DD. Ale z5 k tématu. Já osobně mám (když zrovna né svůj vlastní) ráda London a Paris styl ;). Pařížské barvičky -> romantické, krásné, lehounké a příjemné. Londýnské? --> výrazné, uporozňující, boží <3 :)). Neexistuje snad žádná holka, která by nějakému stylu nepodlehla. Může to být ale i styl v podobě Číny, Tokia apod. (jsou ale méně známější :)). Např. některé holky se inspirujou účesem čínských holek. Krátký sestřih a ooooh! Božské pro holku, která má ráda sport a nechce, aby se jí vlasy pletly do cesty. Já vím, plácám samý nesmysly tak srry. Přidávám pár fotek stylů London, USA a Paris. Inspiruj se a mrkni :)) Bajky! Marťa